- Bemutatkozás
- Képzéseink
- Képzőink
- Formanyomtatványok pedagógusoknak
- KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓDOT IGÉNYLŐ TANULÓK TÁMOGATÁSA
- KULTÚRAVÁLTÁS TANTESTÜLETI SZINTEN. A KOMPLEX INSTRUKCIÓS PROGRAM TÁMOGATOTT ADAPTÁCIÓJA A HÁTRÁNYOS HELYZETŰ GYEREKEKET NEVELŐ ISKOLÁKBAN
- INNOVATÍV INFORMATIKAI ESZKÖZÖK HASZNÁLATA A PROBLÉMA-ALAPÚ OKTATÁSBAN
- ISKOLAELHAGYÁS CSÖKKENTÉS POZITÍV, PREVENTÍV PSZICHOLÓGIAI SZEMLÉLETTEL
- JÁTÉKOS ANYANYELVI NEVELÉS LEHETŐSÉGEI AZ ISKOLAI LEMORZSOLÓDÁS CSÖKKENTÉSE ÉRDEKÉBEN
- DRÁMAPEDAGÓGIA: FELKÉSZÍTÉS DRAMATIKUS MÓDSZEREK ÉS TECHNIKÁK ALKALMAZÁSÁRA A NEVELŐ-OKTATÓ MUNKÁBAN
- GONDOLKODÁSI STRATÉGIÁK
- A DIFFERENCIÁLÁS ELMÉLETE ÉS GYAKORLATA – FELKÉSZÍTÉS A DIFFERENCIÁLÓ PEDAGÓGIA ALKALMAZÁSÁRA
- A JÁTÉKOK SZEREPE ÉS EREDMÉNYES HASZNÁLATA A HATÉKONY PEDAGÓGIAI FEJLESZTÉSBEN
- A SZÖVEGÉRTÉS MINT TANULÁSI KÉPESSÉG FEJLESZTÉSE
- A SZÖVEGÉRTÉSI KOMPETENCIÁK (LITERACY) TÁMOGATÁSA, A LOGIKUS GONDOLKODÁS FEJLESZTÉSE
- A TANULÁSTÁMOGATÓ KOMMUNIKÁCIÓ FEJLESZTÉSE
- A TANULÓK DIGITÁLIS SZÖVEGÉRTÉSI ÉS SZÖVEGALKOTÁSI TEVÉKENYSÉGEINEK ÉS KÉPESSÉGEINEK FEJLESZTÉSI MÓDSZEREI
- A TEVÉKENYSÉGKÖZPONTÚ PEDAGÓGIÁK GYAKORLATI ALKALMAZÁSÁRA VALÓ FELKÉSZÍTÉS
- AZ ÓVODA – ISKOLA KÖZÖTTI ÁTMENET TÁMOGATÁSA A KORAI ISKOLAI LEMORZSOLÓDÁS MEGELŐZÉSE ÉRDEKÉBEN
- BEILLESZKEDÉSI, TANULÁSI, MAGATARTÁSI NEHÉZSÉGGEL, SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNNYEL KÜZDŐ ÉS HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓKKAL VALÓ FOGLALKOZÁS MÓDSZERTANA
- BEILLESZKEDÉSI, TANULÁSI, MAGATARTÁSI NEHÉZSÉGGEL, SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNNYEL KÜZDŐ, ÉS HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓKKAL VALÓ FOGLALKOZÁS MÓDSZERTANA
- MÓDSZERTANI FELKÉSZÍTÉS AZ EGÉSZ NAPOS NEVELÉSRE
- SZOCIÁLIS ÉS ÉRZELMI KÉSZSÉGEK FEJLESZTÉSE (SZÉF) ISKOLAI KERETEK KÖZÖTT
- TANULÁSI STRATÉGIÁK ÉS TECHNIKÁK A TERMÉSZETTUDOMÁNYOS TANTÁRGYAKBAN
- TANULÁST TÁMOGATÓ ÉRTÉKELÉS
- TANULÁSTÁMOGATÓ DIGITÁLIS ALKALMAZÁSOK
- VIZUÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ AZ OKTATÁSBAN
- Mérés értékelés
- Programjaink
- Tudástár