INNOVATÍV INFORMATIKAI ESZKÖZÖK HASZNÁLATA A PROBLÉMA-ALAPÚ OKTATÁSBAN

INNOVATÍV INFORMATIKAI ESZKÖZÖK HASZNÁLATA A PROBLÉMA-ALAPÚ OKTATÁSBAN

60 órás blended pedagógus-továbbképzés (30 kontakt és 30 online óra)

MI A KÉPZÉS CÉLJA?

A képzés célja, hogy a résztvevők

  • ismerkedjenek meg az innovatív XXI. századi IKT alapú pedagógiai gyakorlatok és módszerek széles skálájával és képesek legyenek hasznosítani azokat mindennapi oktatási gyakorlatukban,
  • képesek legyenek oktatási célú IKT fejlesztési stratégiák építésében és megvalósításában vezető szerepet betölteni.

KIKNEK AJÁNLJUK A KÉPZÉST?

Alapszintű számítógép felhasználói ismeretekkel rendelkező általános és középiskolában oktató tanároknak, könyvtáros tanároknak, akik pedagógiai eszköztárukba a XXI. századi elvárásoknak megfelelő, innovatív infokommunikációs technológiák használatát szeretnék integrálni.

MILYEN FŐBB TARTALMI ELEMEI VANNAK A KÉPZÉSNEK?

A képzésben résztvevők elméleti és gyakorlati feladatok megoldásával, egy problémaalapú digitális projekt megvalósításával és annak dokumentálásával végezhetik el a kurzust.

Az első 10 óra kontaktképzés a képzői helyszínen, míg a közbülső 30 óra online valósul meg a feladatokban való eligazodás és a projekt tervezésének folyamatos mentorálásával. Majd egynapos helyi iskolalátogatás (10 óra). Az utolsó 10 óra kontaktképzés a képzői helyszínen a legjobb gyakorlatok megosztásával és elemzésével valósul meg.

MIÉRT AJÁNLJUK A KÉPZÉST?

Mert egyaránt fókuszba kerül pedagógus és tanuló, s a képzés révén

  • a pedagógus élményalapú digitális tanítási készségeket szerez
  • a tanuló személyreszabott élményalapú digitális tanulást élhet át

a mindennapi életben releváns, probléma-alapú gondolkodás bevezetésével, megvalósításával és értékelésével.