Mit gondol a pedagógus és mit gondol a diák?
Megjelent az ELTE Mérés, Érékelés Munkacsoportjának 2020. évre vonatkozó gyorsjelentése.
A vizsgálat az EFOP-3.1.2-16-2016-00001 azonosítószámú, „A köznevelés módszertani megújítása a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentése céljából – Komplex Alapprogram bevezetése a köznevelési intézményekben” című kiemelt pályázati program keretében az Eötvös Loránd Tudományegyetem és a Miskolci Egyetem által szervezett pedagógus-továbbképzésekhez kapcsolódik. Célja annak feltárása, hogy a képzésekben részt vevő iskolákat milyen tanulási környezet jellemzi, és hogy körükben a korai iskolaelhagyás szempontjából milyen rizikó- és védőfaktorok azonosíthatók.
A vizsgálati eredmények lehetővé teszik az iskolai szintű helyzetértékelést, fejlesztő javaslatok, prevenciós beavatkozások megfogalmazását, tervezését, valamint az iskolák eredményességi adatainak hosszabb távú nyomon követését
E jelentés a projekt 2020-as vizsgálati eredményeit mutatja be, azon iskolák adatait, amelyek az ELTE, valamint a ME képzéseiben vettek részt 2020-ban.
A gyorsjelentés ide kattintva tölthető le.