Megjelent a Mindenki iskolája módszertani útmutató-sorozat 10. kötete

Megjelent a Mindenki iskolája módszertani útmutató-sorozat 10. kötete

A Megismerni? Hogyan? Miért? A tanulók megismerését támogató módszerek pedagógusoknak címmel megjelent módszertani útmutató szerzői valamennyien a PPK oktatói, Czető Krisztina, Lénárd Sándor, Solymosi Katalin és Széll Krisztián.

A Mindenki iskolája címmel elindított módszertani útmutató-sorozat azzal a céllal született, hogy izgalmas, újszerű módszerek és eszközök használatát mutassa be kapcsolódva a pedagógusi munka minden területéhez.

A kötet összeállításakor a szerzők arra vállalkoztak, hogy a tanulók megismerésének komplexitását és a megismerés módszertani gazdagságát is szemléltessék. Az egyes fejezetekben – a módszertani lehetőségek bemutatásán túl – egy olyan pedagógiai szemléletet közvetítenek, mely a tanulói sokszínűségre értékként tekint, célja a tanulók aktív részvételének, iskolai jóllétének biztosítása, az önálló és eredményes tanuláshoz szükséges kompetenciák fejlesztése.

A kiadvány, az előző kilenchez hasonlóan, szabadon hozzáférhető és letölthető a Tudástárából itt: http://mindenkiiskolaja.elte.hu/index.php/tudasbank/