Kilenc módszertani útmutatót jelentetett meg az ELTE

Kilenc módszertani útmutatót jelentetett meg az ELTE

Mindenki iskolája címmel módszertani útmutató-sorozatot indított el az ELTE azzal a céllal, hogy segítsen a pedagógusoknak osztálytermi, illetve saját iskolájuk problémáihoz releváns, hiteles válaszokat kapni. Az ELTE célja a sorozattal az volt, hogy olyan izgalmas, újszerű módszerek, eszközök használatát mutassa be, amelyek tudatos, adaptív alkalmazása egyrészt az egyénre szabott tanulást, a fejlődést támogathatják hatékonyan, másrészt ezen módszerek és eszközök kipróbálására készteti a pedagógusokat.

Az útmutatók a pedagógusi munka minden területéhez kapcsolódnak az óvoda-iskola átmenettől a vizuális kommunikáción át a mozgásos eszközökkel történő tanulásfejlesztésig.

A szabadon hozzáférhető elektronikus kiadványok az EFOP-3.1.2-16-2016-00001 azonosítószámú, „A köznevelés módszertani megújítása a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentése céljából” kiemelt projekt keretében készültek el.