INNOVATÍV INFORMATIKAI ESZKÖZÖK HASZNÁLATA A PROBLÉMA-ALAPÚ OKTATÁSBAN
60 órás blended pedagógus-továbbképzés (30 kontakt és 30 online óra)
MI A KÉPZÉS CÉLJA?
A képzés célja, hogy a résztvevők
- ismerkedjenek meg az innovatív XXI. századi IKT alapú pedagógiai gyakorlatok és módszerek széles skálájával és képesek legyenek hasznosítani azokat mindennapi oktatási gyakorlatukban,
- képesek legyenek oktatási célú IKT fejlesztési stratégiák építésében és megvalósításában vezető szerepet betölteni.
KIKNEK AJÁNLJUK A KÉPZÉST?
Alapszintű számítógép felhasználói ismeretekkel rendelkező általános és középiskolában oktató tanároknak, könyvtáros tanároknak, akik pedagógiai eszköztárukba a XXI. századi elvárásoknak megfelelő, innovatív infokommunikációs technológiák használatát szeretnék integrálni.
MILYEN FŐBB TARTALMI ELEMEI VANNAK A KÉPZÉSNEK?
A képzésben résztvevők elméleti és gyakorlati feladatok megoldásával, egy problémaalapú digitális projekt megvalósításával és annak dokumentálásával végezhetik el a kurzust.
Az első 10 óra kontaktképzés a képzői helyszínen, míg a közbülső 30 óra online valósul meg a feladatokban való eligazodás és a projekt tervezésének folyamatos mentorálásával. Majd egynapos helyi iskolalátogatás (10 óra). Az utolsó 10 óra kontaktképzés a képzői helyszínen a legjobb gyakorlatok megosztásával és elemzésével valósul meg.
MIÉRT AJÁNLJUK A KÉPZÉST?
Mert egyaránt fókuszba kerül pedagógus és tanuló, s a képzés révén
- a pedagógus élményalapú digitális tanítási készségeket szerez
- a tanuló személyreszabott élményalapú digitális tanulást élhet át
a mindennapi életben releváns, probléma-alapú gondolkodás bevezetésével, megvalósításával és értékelésével.